Zajęcia fitness

hr

Zajęcia fitness w Level Up kształtują atrakcyjną i wysportowaną sylwetkę. Poprawiają także ogólną kondycję i wzmacniają wszystkie grupy mięśniowe. Różnorodność zajęć w ramach naszego grafiku pozwala skupić się na ogólnorozwojowym treningu lub też na wybranych partiach mięśni i ciała. Treningi z naszymi instruktorami i trenerami zmniejszają skutki przeciążeń narządów ruchu, pomagają uelastycznić mięśnie i zmniejszyć ich napięcie. Istotnym efektem jest widoczna poprawa stabilizacji kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia z wykorzystaniem różnych przyborów, typu piłka rehabilitacyjna czy specjalistyczne rollery, pomagają wzmocnić mięśnie głębokie całego ciała.

Sukces to suma niewielkiego wysiłku powtarzanego z dnia na dzień.

ZAPRASZAMY DO LEVEL UP!

Rodzaje zajęć

hr
Studio Level Up to inicjatywa, która powstała z pasji do rozwoju w każdym zakresie naszego życia. Sport, taniec, sztuka i zdrowy styl życia. Wierzymy, że dzięki motywacji i nieprzerwanemu podążaniu do przodu każda osoba jest w stanie określić i osiągnąć swoje cele. Wierzymy, że Level Up to najlepszy sposób na rozwój, zdrowie, dobrą kondycję i zachowanie radości życia każdego dnia.

Brazylisjkie pośladki

PROGRAM

Trening dla każdej kobiety bez względu na poziom wytrenowania. Program treningowy realizowany na zajęciach obejmuje ćwiczenia angażujące trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, jędrne i bez nadmiaru tkanki tłuszczowej.

Fat Killer

PROGRAM

Składa się z mocnego interwału, przerywanego ćwiczeniami wzmacniającymi i rzeźbiącymi poszczególne mięśnie. Ćwiczenia są tak dobrane, aby pracował każdy mięsień Twojego ciała. Zajęcia pozwalają podkręcić metabolizm i stymulują spalanie kanki tłuszczowej, jeszcze długo po zakończeniu zajęć. To trening, który daje spektakularne efekty.

Fat Burn

PROGRAM

Turbo spalanie – to jeszcze bardziej wymagające ćwiczenia niż Fat Killer. Bardzo popularne i dające spektakularne efekty.

Fit Senior

PROGRAM

Ćwiczenia dla dojrzałych kobiet, które pragną dłużej wyglądać i czuć się młodo. Regularne ćwiczenia wzmocnią mięśnie, usprawnią układ ruchu i polepszą równowagę, co zmniejszy ryzyko wystąpienia urazów. To świetna profilaktyka chorób serca, zwyrodnień stawów, nadciśnienia oraz problemów z kręgosłupem.

Szczupła Sylwetka

PROGRAM

Zajęcia polegają na pracy mięśni całego ciała. Pozwalają w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalić tkankę  tłuszczową. Główna część treningu to ćwiczenia wzmacniające  z wykorzystaniem piłek, ciężarków, gum, stepu – wykonywane zarówno na stojąco jak i w pozycji leżącej, odciążającej kręgosłup.

Stretching

PROGRAM

Ćwiczenia rozciągające odpowiednie dla każdego. Zarówno młode osoby jak i starsze potrzebują rozciągnięcia i wzmocnienia mięśni. Na zajęciach skupiamy się na rozciąganiu całego ciała z naciskiem na nogi. .

Body Shape

PROGRAM

To zajęcia, w których dąży się do uzyskania wyrzeźbionej sylwetki. Duża liczba powtórzeń na wszystkie partie mięśniowe i aerobowy charakter zajęć pomaga w uzyskaniu jędrnej i smukłej sylwetki. Zajęcia bazują na ćwiczeniach z wykorzystaniem ciężaru ciała oraz ze sprzętem oporowy.

Mental Body

PROGRAM

Relaksacyjne zajęcia, których celem jest przywrócenie elastyczności napiętym mięśniom i zwiększenie mobilności w stawach. Świadoma praca z oddechem pozwala wyciszyć umysł i osiągnąć poczucie spokoju i rozluźnienia.

Joga

PROGRAM

Zajęcia dla osób zainteresowanych wzmacnianiem ciała, a szczególnie mięśni głębokich oraz uzyskaniem większej elastyczności. Ćwiczenia oparte na systemie hatha-joga doskonale nadają się dla osób o różnej sprawności fizycznej (od wyczynowych sportowców po osoby, które były do tej pory mało aktywne). Zapraszamy osoby w każdym wieku. Ludzi praktykujących jogę oraz tych, którzy chcą dopiero zacząć. Jogę ćwiczymy na boso, na matach, w stroju, który nie krępuje ruchów.

Pomożemy Ci zbudować formę

Jest siedem dni w tygodniu i „kiedyś” nie jest jednym z nich.